Jak wesprzeńá proces pozyskiwania i obsŇāugi klienta oraz usprawnińá planowanie i organizacjńô pracy wewnńÖtrz firmy? Najlepszym sposobem na tego typu dziaŇāania jest informatyzacja tego obszaru w oparciu o sprawdzonńÖ aplikacjńô CRM systemu ERP Streamsoft PrestiŇľ.
Kiedy myŇõli sińô o konkurencyjnoŇõci firmy i moŇľliwie jak najwińôkszych zyskach, warto w pewnym momencie zmienińá zupeŇānie kierunek sposobu myŇõlenia caŇāej organizacji. Kluczowym elementem, moŇľe sińô tu okazańá wdroŇľenie odpowiedniego systemu informatycznego, kt√≥ry usprawni dziaŇāania wewnńÖtrz firmy. Informatyzacja jest obecnie jednym z kluczowym czynnik√≥w, kt√≥re przyczyniajńÖ sińô do rozwoju wielu firm. Warto przyjrzeńá sińô moŇľliwoŇõciom jakie oferuje informatyzacja przedsińôbiorstw. Firma Streamsoft, lider rynku ERP w Polsce, przeznaczonego dla Ňõrednich firm, opr√≥cz propozycji innowacyjnych rozwińÖzaŇĄ usprawniajńÖcych pracńô firm produkcyjnych i handlowych, zadbaŇāa r√≥wnieŇľ o dziaŇāy marketingu, telemarketingu, handlu oraz inne, kt√≥re zajmujńÖ sińô budowaniem relacji klientami. W ofercie oprogramowania Streamsoft dostńôpne sńÖ aplikacje CRM (ang. Customer Relationship Management), kt√≥rych gŇā√≥wnym zadaniem jest uŇāatwienie i przyspieszenie obsŇāugi klienta.
ObsŇāuga klienta jest obecnie istotnym elementem konkurencyjnoŇõci przedsińôbiorstwa. Usprawnienie tego obszaru staje sińô wińôc kluczowe z punktu widzenia atrakcyjnoŇõci biznesu i kolejnych etap√≥w jego rozwoju. Klient stanowi bowiem centrum zainteresowania caŇāej firmy. Oprogramowanie CRM Streamsoft pozwala na zarzńÖdzanie bazńÖ danych klient√≥w oraz gromadzenie i przetwarzanie informacji o kontaktach handlowych i prowadzonej dziaŇāalnoŇõci, a takŇľe skracanie proces√≥w sprzedaŇľowych i usprawnienie komunikacji. Tym samym aplikacje CRM stajńÖ sińô wińôc waŇľnym partnerem wielu pracownik√≥w marketingu i handlu i uŇāatwiajńÖ speŇānianie oczekiwaŇĄ nawet najbardziej wymagajńÖcych klient√≥w.
CRM staje sińô znakomitym narzńôdziem, sŇāuŇľńÖcym do efektywnego wykorzystywania wiedzy o kliencie, jego potrzebach, oczekiwaniach i zadowoleniu. Zapewnia skuteczne wspomaganie proces√≥w workflow (przepŇāywu pracy) dzińôki moŇľliwoŇõciom przekazywania zadaŇĄ, informacji i dokumentacji do odpowiednich uŇľytkownik√≥w, realizujńÖcych dziaŇāania opisane procedurami obowińÖzujńÖcymi w danej firmie. PrawidŇāowo zaimplementowany CRM zajmuje waŇľne miejsce w przedsińôbiorstwie i stanowi idealne rozwińÖzanie dla firm, kt√≥re skupiajńÖ sińô na kliencie i kt√≥rym zaleŇľy na aktywnym budowaniu wińôzi z odbiorcami.
PomysŇā na biznes Strona z pomysŇāami na wŇāasny biznes