Home / Informacje / Ulotki – czy to się nadal opłaca?
ulotki

Ulotki – czy to się nadal opłaca?

Tradycyjne medium reklamowe, które pozostawia w tyle wiele nowoczesnych rozwiązań – co zrobić, by wykorzystać je najlepiej?

Myśląc dziś o branży reklamowej, przede wszystkim uwzględnia się nowoczesne rozwiązania, a więc marketing internetowy, którego popularność stale rośnie. Co ciekawe jednak, tradycyjne media nadal przyciągają wielu inwestorów, ponieważ w wielu przypadkach dają skuteczność nieporównywalną z innymi sposobami promocji produktu czy usługi.

Tanio i skutecznie

Liczni specjaliści podkreślają, jak istotny jest właściwy dobór środka reklamowego – dostosowanie go do branży i grupy docelowej, a także optymalny wybór formy i budżetu kampanii. Jednak mimo tych zależności, od lat w rankingu metod reklamy najbardziej korzystnych cenowo i przynoszących oczekiwane efekty ulotki zajmują jedną z najwyższych pozycji. Przemyślany projekt ulotki i czytelny, spersonalizowany przekaz przyciągają uwagę, wspomagają sprzedaż i budują świadomość marki.

Żeby nie trafiły do kosza…

Mieszkańcy dużych miast doskonale zdają sobie sprawę, jak dużo ulotek jest im codziennie wręczanych na ulicach i wiadomo też, że zdecydowana większość z nich trafia do najbliższego kosza na śmieci. Jeśli jednak ulotka ma ciekawy projekt i wyraźnie wskazuje korzyść, jaką może dać skorzystanie z promowanej oferty, przynajmniej część osób ją zatrzyma, a wybrane z nich nawiążą kontakt i staną się Klientami firmy. Coraz częściej wykorzystywana jest też inna opcja dostarczania materiałów reklamowych – dystrybucja bezpośrednia. Decydując się na skorzystanie z usług doświadczonych firm, takich jak www.dystrybucjapolska.pl, przedsiębiorca zyskuje możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnym Klientem. Ulotka trafia do skrzynek na listy osób mieszkających w danym rejonie czy odznaczających się określonymi cechami socjodemograficznymi, przekaz reklamowy dociera tym samym do ściśle wybranej grupy – tej, która z najwyższym prawdopodobieństwem zareaguje na niego pozytywnie. Dodatkowo taki sposób dystrybucji jest bardziej osobisty, ulotka pojawia się w domu odbiorcy, automatycznie przyciągając uwagę i pozwalając na zapoznanie się z ofertą w dowolnym momencie. Tym samym potencjalna skuteczność ulotki jest znacznie wyższa niż tej wręczonej na ulicy.

Na efekt kampanii reklamowej opartej o ulotki wpływa wiele czynników, od treści stworzonej z uwzględnieniem potrzeb danej grupy docelowej przez dobrą jakość papieru i wydruku aż do właściwego doboru rejonu dystrybucji. Jeśli zadba się o te wszystkie czynniki, ulotka nadal może okazać się jedną z najlepszych firmowych inwestycji.

Ulotki – czy to się nadal opłaca?
Oceń artykuł:
0 głosów, średnia: 0.00 (wynik: 0%)


Jeden komentarz

  1. Ulotki są dobre ale jak się wie jak i gdzie je zaprezentować. Z tego co widzę to jak ktoś roznosi je i rzuca na wycieraczkę to raczej nie jest dobra forma reklamy, a raczej denerwująca.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane miejsca zaznaczone są gwiazdką *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>